Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 99380

Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja


Ljubić, Maja
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Naslov
Stavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja
(Attitudes of high school teachers toward integration of children with delayed cognitive development)

Autori
Ljubić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad, -

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.03.

Godina
2002

Stranica
124

Mentor
Igrić, Ljiljana

Neposredni voditelj
Kiš-Glavaš, Lelia

Ključne riječi
Integracija; stavovi; nastavnici; srednje škole; usporeni kognitivni razvoj
(Attitudes; teachers; high schools; integration; delayed cognitive develpment)

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada bio je po prvi puta od početka procesa edukacijske integracije u Republici Hrvatskoj utvrditi stavove nastavnika u srednjim strukivnim školama prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja te identificirati varijable koje mogu utjecati na smjer stavova nastavnika prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja.

Projekt / tema
013001

Izvorni jezik
Hrvatski