Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 567509

Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji


Ljubić, Maja; Kiš-Glavaš, Lelia
Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 2; 129-136 (članak, znanstveni)


Naslov
Razlike u stavovima nastavnika osnovnih i srednjih škola prema edukacijskoj integraciji
(Differences in Attitudes Toward Educational Integration among Primary and Secondary School Teachers)

Autori
Ljubić, Maja ; Kiš-Glavaš, Lelia

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 39 (2003), 2; 129-136

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Edukacijska integracija; stavovi učitelja; nastavnici
(Educational integration; teachers attitudes; teachers)

Sažetak
Na uzorku od 261 učitelja osnovnih škola i 232 nastavnika srednjih strukovnih škola u Republici Hrvatskoj, primjenjen je "Upitnik mišljenja o integraciji", koji mjeri stavove prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne škole. Analizom varijance ukupnih rezultata ispitanika na Upitniku te diskriminativnom analizom na pojedinačnim varijablama, utvrđena je statistički značajna razlika u spomenutim stavovima u korist srednjoškolskih nastavnika. U radu je prikazana priroda utvrđenih razlika, kao i mogući uzroci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Odgojne znanosti